Expressió escrita




             1. Cerca informació sobre qui eren els Cucorba. Afegeix imatges, la seva història i tota la informació que trobis.
Resultat d'imatges de la historia dels cucorba               Caracteritzen els espectacles de Cucorba l’acció i el dinamisme, i la recuperació de formes antigues de comicitat, de l’humor fresc fet d’ironies subtils i de paròdies grotesques, dels materials que conformen allò que anomenam cultura popular.
Actuen vestits de pallasos i el seu repertori es basa en cançons populars d'arreu dels Països Catalans amb temes de creació pròpia.
             2. Explica el que penses que hauries de fer, en el teu dia a dia escolar, per a millorar tant la teva actitud com el teu rendiment.
          Tenir una mentalidad positiva, i sobretot treballar constantment, no deixar de fer els deures, tenguent bona actitud, etc.
             3.  Explica què significa per a tu l'amistat, si consideres que tens bons amics i si tu et consideres un bon amic i per què. Quines qualitats ha de reunir la persona considerada amiga per a tu? Afegeix imatges que simbolitzin el que és l'amistat per a tu.
                 L'amistat per jo significa tenir bona relació o dur-te bé amb un company; consider que tenc bons amics perquè cuan hem pasa algo o si necessit un favor i els hi deman ells m'ajudaran o m'aconsellaran el que he de fer; jo tmb hem consider un bon amic perquè les matexes coses que ells farien per jo, jo per ells també.

                 La persona que fos amiga meva hauria de esser simpàtica, sincera, ha de ser un poc inteligent almenys, i que me digui les coses a la cara si men ha de dir alguna.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Els neologismes i abreviacions

La dièresi

Elogi de viure