Expressió escrita



    1. Explica com vares descobrir que els reis màgics eren els teus pares i com et va fer sentir.
Ho vag descobrir perquè un dia vag vorer amagar a la meva mare el meu regal de reis, davall del llit de la meva padrina, que era una nerf, i després  que un amig hem va dir tu saps qui son el reis? I tot això hem va fer pensar, i vaig deduir que eren ells, vaig anar a demanar-lis i hem varen dir que sí que eres ells
    2. Explica el que vol dir aquesta frase: "Els reis sí són màgics perquè els pares són capaços de fer màgia per tal d'aconseguir veure aquella lluentor especial als ulls dels seus fills"
Vol dir que els pares fan moltes de coses per vorer-mos feliços als seus fills, i que sempre faran el millor per tu, i l'impossible perquè tu estiguis bé.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Els neologismes i abreviacions

La dièresi

Elogi de viure