Caps de setmana



        1. Explica com ha anat el teu cap de setmana. Comença per explicar el divendres horabaixa, el dissabte i el diumenge. Mínim 20 línies.

Aqueix cap de setmana ha estat molt entretengut, per a mi, perquè divendres quan vaig acabar les classes, vaig anar a ca meva i quan vaig haver dinat, hem vaig quedar torrat al sofà perquè estava molt cansat. hem vaig despertar sobre les 5 i vaig anar a veure a la meva novia, ella va pujar per primera vegada damunt de una moto i anava acollonada, i a jo això hem feia rialles perquè mentre la duia, es posava a cridar com una boja perquè tenia por, después de quedar amb ella men vaig anar cap a ca meva que allà me esperava un amic meu que quedava a dormir, perquè el dissabte havíem d'anar amb un grup d'amics i la meva al·lota al ram,per el vespre varem estar desperts jugant a la consola.
El dissabte demeti ens vam aixecar devers les 9 per dutxar-nos, berenar, etc, antes de agafar el bus, perquè passava a les 10:30, varem anar amb bus fins a palma, quan estàvem a la estació intermodal, varem decidir el que havíem de fer, varem dir de anar a fer una volta per palma mentre esperàvem a que es fes hora de dinar, i després l'horabaixa ja anar cap al ram; quan estàvem per palma varem trobar una manifestació en contra de les pensions dels jubilats, estava petat per tot que quasi no podíem passar, quan aconseguirem passar varem anar a un bar a berenar, després de berenar vam anar a fer una volta caminant i cap al McDonals a dinar; quan ja érem a la fira del ram es va posar a ploure i vam tenir que arreconar-nos un poc, encara així vam pujar a un parell de atraccions i a la noria. després del ram vam anar a fer un gelat i vam tornar cap a cases, quan vaig arribar a ca meva, vam anar amb ma mare a cercar dos amics meus a Ses Salines, que quedaven a dormir a ca meva, el diumenge demetí varem anar a tirar-nos amb les armes de airsoft per Sant Blai, després de dinar vam anar a passar l'horabaixa a Ses Salines.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Els neologismes i abreviacions

La dièresi

Elogi de viure