la cohesió textual

La cohesió textual


Resultado de imagen de cohesio

Completa aquest text amb el connectors i els signes de puntuació que calguin perquè tingui cohesió:


La història que explicaré es inquietant, però és certa, jo treballo a Vic, però visc a Santa Coloma de Famers; el dia 7 de febrer vaig sortir de treballar a quarts de tres de la matinada i vaig agafar l'Eix Transversal com faig sempre. Ja estava a l'altura d'Espineives, després d'un revolt hi vaig veure un senyor dret al costat de l'autovia com que fes autoestop, no em vaig aturar perquè no agafo mai ningú i menys de nit.
Encara que feia una estona que l'havia deixat endarrere, després de passar un túnel, vaig mirar pel retrovisor, perquè vaig tenir un dels ensurts més bèsties de la meva vida, al seient del darrera, somrient, hi havia aquell home que feia autoestop,vaig fer una frenada, vaig aturar-me al marge i vaig sortir disparat del cotxe, i quan era fora vaig veure que aquella persona ja no hi era, avia desaparegut.
L'autovia estava completament deserta i vaig agafar tanta por que no hi he tornat a passar més a la nit.









cddddfsf

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Els neologismes i abreviacions

La dièresi

Elogi de viure