conte...

Resultado de imagen de imaginacion

   1. Escriu un conte d'unes 20 línies on apareguin aquestes paraules: lladre, mestressa, diamant.
Era una época en la que la meva família i jo volíem fer un viatge llarg, a l'altra banda de mon, Nòva York, vam comanar els billets molt antes, mesos antes.
Quan faltava una semana en s vam donar compte de que no podíem deixar la casa soles, i vam decidir contractar a una mestressa de casa perquè mos cuides la casa i fes totes les feines perquè quan arribessim del viatge, trobar-nos totes les feines fetes i poder descansar, perquè vendrém molt cansats del trajecte.
Quedaven dos dies per anar-nos i vam comensar a fer les maletes, ma mare no es fiava de deixar el diamant que tenia guardat de la meva padrina, que li deixà en herència , així doncs el va ficar a dins de la maleta per dur-lo de viatge amb nosaltres.
Ja havia arribat el dia! Tots ens moríem de ganes per partir, ningú de nosaltres havia sortit de Espanya mai, vam començar a embarcar i la meva germana se'n va adonar que havíem deixat la porta del corral oberta, ma mare va dir que donava igual, que teníem l'alarma activada.
L'avió ja havia marxat, erem de camí a Nòva York, ens quedaven 3 hores de vol encara, jo i la meva germana teníem fam, així que varem demanar un entrepà a mitjes, pels dos.
Ja haviem arribat al hotel, de l'aeroport al hotel vam anar amb taxi, varem estar mitja hora més de camí, apart de totes les hores que vam passar a dins de l'avió, havia estat un viatge duríssim.
Al matí següent quan ens vam despertar vam anar a berenar i quan berenavem, ma mare va rebre una cridada de la companyia de alarmes, un lladre havia entrat a robar a casa, se'n van endur la televisió i 100 euros que hi havia dins de la vidriola de la meva germana, per sort ma mare no va voler deixar el diamant, sinós l'haguessin robat.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Els neologismes i abreviacions

La dièresi

Elogi de viure