Comprensió lectora

 1. Resumeix en una paraula el significat del poema.

 Amor.

                            2. Resumeix en una frase el significat del poema.

 L'amor de una mare al seu fill.

                            3. Què és el que demana aquesta mare?

 Que no necessita cap fill que la cuidi ni sigui perfecte amb tot els aspectes, que li basta tenir-lo per demostrar-li tot el seu amor i dedicar-li tot el seu temps

                            4. Quin tipus d'amor d'escriu?

Un amor cap a una persona que estima, un amor de família.

                            5. Què significa per a tu la teva mare? Sabries descriure el sentiment?

 La meva mare per jo significa molt, perquè és la que sempre m'ha cuidat, educat, i m'ha ajudat amb tot el que li he demanat, sempre ha volgut el millor per jo, i encara que alguna vegada no podia comprar-me alguna cosa que hem feia il·lusió o que necessitava sempre ha fet el que ha pogut perquè ho tengués.

                         

                                                 AMOR DE MADRE

No necesito un hijo que me quiera,
ni que sea feliz, ni hermoso,
ni que triunfe y me sonría,
ni un hijo que me cuide,
me proteja, me tutele.
Necesito, simplemente,
un hijo que me sobreviva
y al que poder amar hasta el final.
Si me faltara,
¿qué haría yo con tanto amor
como me crece para él
cada mañana?

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Els neologismes i abreviacions

La dièresi

Elogi de viure