Paisatges


1. Cerca deu imatges espectaculars sobre paisatges, les penges i les descrius. Explica també per què t'agraden tant.


 Resultat d'imatges de paisatges        He triat aquesta imatge perquè aquesta roca que surt es molt parescuda a la del Pontàs, alla on tenc un mal record però es un lloc molt guapo.

 Resultat d'imatges de paisatges Aquest paisatge m'ha agradat perquè es una cosa molt estranya vorer una caseta allà dalt i és un lloc espectacular
Resultat d'imatges de paisatges
Aquesta imatge m'ha recordat als temps en família que solem estar tots junts per nadal i que és una estació especial.


Resultat d'imatges de paisatges He triat aquest paisatge perquè al vorer la mar tan tranquila m'inspira molta de tranquil·litat i parsimònia.

  Resultat d'imatges de paisatges     Aquest paisatge m'ha cridat l'atenció perquè es veu que han edificat en ell però encara te aquella bellesa natural.

Resultat d'imatges de paisatges
He triat aquesta imatge perquè aquesta roca es molt estranya i no entenc com es pot aguantar així, també perquè la imatge te els colors molt vius.






Resultat d'imatges de paisatges   El paisatge m'ha agradat perquè te els colors molt naturals i clarets, i perquè també es fa vorer el bon temps.

Resultat d'imatges de paisatges      M'ha agradat la imatge perquè te els colors molt verds i vius, i es veu que es un paisatge bastant cuidat perquè el riu també està ben net.

Resultat d'imatges de paisatges    També m'ha agradat aqueix perquè es un paisatge allà on han edificat però deixant-li la seva part natural, pots gaudir de una estància de luxe dins les casetes.
Resultat d'imatges de paisatges Aquest paisatge ha estat dels que me han agradat més perquè es pot vorer diferents tipus de paisatges en una sola imatge i és espectacular.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Els neologismes i abreviacions

La dièresi

Elogi de viure